Friday, September 24, 2010

DiGi iPhone 4 Me



Why I Want an iPhone4 from DIGI??


1. i can do this with my hubby




2. i want my photos to look like this



3. i want to play games with my sons



4. get in touch with my frens 24/7


4 thoughts:

Farra said...

emm..hebatnyer ayu..minta2 dijauhkan dr nafsuku..ehehhe

-ummu amin- said...

cuba nasib jer farra.. kalau tak dapat pun takper.. bukan keperluan..lebih pd kehendak

aida said...

ayu, hari tu kawan kami cakap ada unlocked iphone kat singapore.. cubalah kau check sana.

kalau takde, dan dah tahap ngidam gaban (tanpa mengira kos pos UK ke malaysia) bagitau la erkk.. sian kat kau

-ummu amin- said...

isk aida, aku takdelah mengidam tahap gaban.. hubby aku dah survey kat spore tuh.. mmg murah giler, tapi nk kena ada kenalan singaporean baru senang nak beli. btw, hubby aku dh selamat beli iphone 4 tuh before raya. yg contest nih aku saja2 jer try nasib