Friday, January 29, 2010

Rezeki Fudhayl

First thing first.. kata2 azimat dr Franklin Covey. sbb kata2 tulah aku nekad tak pergi ke PD last weekend. Sepatutnya aku kena g kick off convention kat PD.. event yg objektif utamanya utk org sales tapi smp ke support pun kena attend skali.. kesian dgn saeed yg masih menyusu.. aku inform last minute kat boss kata tak nak pergi.. walaupun dia nmpk cam bengang, tapi terpaksa gak excludekan aku.. oleh itu, stok2 yg aku beria2 kumpul utk saeed menjadi rezeki utk fudhayl.. terus plan sabtu tuh nak htr ke umah hany..

smp ke rumah hany petang dlm kul 4.30pm. kalau dtg awal, mungkin terserempak dgn aini n kids.. amin seronok dapat main dgn nufayl.. tapi saeed cranky all the time.. asik menangis jer.. dpt tido sekejap je.. ummi tension betul sbb tak dpt borak beria dgn hany.. borak punya borak smp ke maghrib.. lepas solat, abu nufayl ajak g dinner skali kat luar.. nufayl yg dah geng dgn amin smp nak naik kereta kami ke restoran.. dgn nuha pun ikut skali.. lepas mkn barulah kami berangkat pulang n smp ke umah dlm kul 11 lebih.. letih tapi puas...

saeed dh masuk 5 bulan n last timbang masa inject arituh berat dh 7kg.. bila check dgn milestone amin dulu.. sama jer develpoment diaorg.. amin pun 7kg masa 4 bulan..

0 thoughts: