Wednesday, May 10, 2006

Hectic Weeks!

My hectic weeks started on 22/4/06 and will be ended this weekend (i hope!!)...
22nd - AF Nite... sakit tekak pas pekena air laici
24th - i've fever!!... sbb sakit tekak... terus melarat jd demam
25th until 27th - Course 7 Habits. tapi dtg 1 1/2 days jer.. yg lain tuh MC sbb fever tak baik2 lagi
28th - i'm back to office!! demam pun dh takde.. mlm bertolak blk ke jb.. happy holiday!!
29th - 3rd - enjoying myself... masa ni lah nak relaks...
4th - MC sbb tengkuk terkehel...
5th - back to work... semua org tanya mana pergi?? smp ada yg mulut laser cakap.. ingatkan dh berenti keje.. senyum jerlaa... mmg sakit, nak buat camana.. org byk dosa byklah ujiannya.. sabar jelaa
6th - bawak my mom g shopping
7th - gi rawang visit umah kakak angkat
8th till 10th - busy buat report!! nasib baik dah siap, tuh yg boleh membebel kat blog nih.. :):)
11th - tomorrow night we're going to my bro's house in Ipoh.. insyaAllah will meet one of my juniors there as well as going to my ex-mrsm classmate's wedding reception...

0 thoughts: