Friday, April 28, 2006

Jumaat.. Penghulu Segala Hari

I bet.. banyak2 Jumaat dlm bln nih... Hari ini adalah Jumaat yg plg best utk staff Telekom except ME!.. :( semua dapat bonus arinih... next week pulak holiday.. mesti ramai plan nak gi holiday atau blk kampung.. termasuklah aku.. we'll heading off to JB my hometown :):) lama gak rasanya tak blk JB since last raya... balik ni pun sbb nak settlekan urusan kad kawin.. besides that sbb my mom nak celebrate my besday sekali... kacau daunke?? :) :) kiteorg ada personal plan yg lain... will be celebrating my first besday as a wife.. ada bezake? rasanya byk beza, cuma org dah kawin je tahu specialnya kawin... so to siti n seha.. cepat2 kawin :) :) to others.. Happy Enjoying UR Bonus even sket pun.. baik ada dr takde cam aku nih...but beware.. bila bonus korang dah abis... masa tuh akulak enjoy sakan... Happy Holidays!

2 thoughts:

MrsNaz said...

Salaam...

apsal ayu..kau tak dapat bonus ke?..nape?..ingatkan sumer dapat bpnus ikut star masing2..hehe..

anyway...happy 26th birthday...semoga panjang umur..murah rezki..diredhai Allah sentiasa...

-are you- said...

azie, aku bkn tak dapat langsung, cuma lambat sket sbb performance aku ada prob.. btw.. thanks 4 ur wish