Saturday, December 26, 2009

Saeed 4 Bulan

Kejap jer masa berlalu n saeed dah masuk 4 bln.. achievement setakat ini, saeed dah boleh mengiring.. agak cepat bagi kami sbb amin dulu rasa2nya masuk 6 bulan baru nak mengiring.. selain dr tuh, saeed makin kuat menyusu.. masih tak suka kalau bawak berjalan.. for sure cranky smplah balik umah.. tensen betul..


5 thoughts:

Farra said...

mesti saeed semangat sgt!

eLLe said...

tu pon dah nampak..kuss semangat :)

-ummu amin- said...

Farra & Shel,
Saeed mmg sgt2 semangat.. kalau dukung dia dah rasa lenguh2 tangan.. tak dpt nak bayangkan balik kampung kena pangku dia dlm 8jam

IeNa said...

fuh semangatnya anak ko ayu ooii...rasa mcm tak larat aku nak dukung ni hehe

aida said...

ei besar bagaikan johan.. tembam bam