Monday, October 5, 2009

Esok Hari Raya!

Walaupun esok dah masuk 17 Syawal, tapi buat aku seolah2 esok baru 1 Syawal. Ya.. hari ini adalah hari terakhir aku berpantang.. amin dah sibuk nak balik umah.. tak sabar2 dia nak tido dgn kami semula.. buat umminya, nak menunjukkan betapa semangatnya dan seronoknya abis pantang.. ummi dah siap buat jadual dgn abah nak beraya kat mana... menu nak masak tiap2 ari smp naik keje pun ummi dah siapkan.. doakan ummi betul2 rajin nak masuk dapur nnt.. ummi pun harap Saeed tak buat perangai.. citer pasal saeed, arituh g inject.. timbang2 saeed dah 4.2kg.. waa... cepat betul naik beratnya.. amin dulu masa umur 2 bln br 5kg..

2 thoughts:

Farra said...

pagi td cucuk muhammad 2 bulan..berat 5.2kg.tak kategori lebih berat ..but ok doc said

eLLe said...

waa sehat2 baby fully breastfeed nih..mintak2 kite kang dpt wat bf dgn jayanya jugak..hehe..