Wednesday, May 6, 2009

It's My Birthday!

First of all, thanks a lot to those who sent wishes either by SMS or writing on my wall in FB.
Alhamdulillah, i'm 29th on last Friday. Yes, my birthday is on 1st of May.. mmg seronok birthday falls on public holiday nih.. tak yah mintak2 cuti utk celebrate, cuma yg tak bestnya kalau nak celebrate kat mana2, hotel rate mahal sketlah.. at first, hubby n me plans to celebrate it at PD. dah berangan and semangat mencari hotel2 yg best.. jumpalah avillion marina cove nih.. harga pun murah.. bila nak book tinggal twin sharing beds jer.. yg king semua dah abis.. frust betul! at last, hubby ajak balik jb, since my mom pun asik ajak balik.. so, off we went to jb and our main agenda is eat n eat n eat... (smp nak pecah perut dibuatnya)
hadiah tahun nih semua dah dapat in advance.. hubby bagi jam tgn... mak pulak bagi bracelet.. best2! cuma on the day itself, takde special pun.. cuma wish from my loving hubby...

0 thoughts: