Sunday, January 27, 2008

After 2 years

My big bro coming back from US today (after finished his Master in Pennsylvania. We went to pick him up at KLIA. Plan awal nak bertolak lepas Asar ke Kajang (umah my sis), amik mak and then shoot to KLIA. But, as my sis pun nak ke KLIA, kiteorg agreed to meet there instead. My third bro coming from Ipoh has already reach KLIA at 6.15 p.m while my sis has been there since 5.50 pm. She called and told me that my bro's flight has arrived at 5.50pm. We're about to leave the house when she called. Plan nak singgah umah sewa n pasar mlm cancelled sbb takut tak sempat jumpa my bro. Nasib baik KLIA tak jauh sgt dr rumah kiteorg (kalau guna hiwayla). Sampai sana about 6.20pm. Smp je tol KLIA i called my sis incase kalau my bro dah kuar. Rupa2nya lom kuar lagi diaorg. So, sempatlah kiteorg jmp. Tak masuk parking, just parking kat lane arrival. Awal2 lagi dah nampak polis 2-3 org. My hubby tak berani nak parking lama2, takut kena saman. Naya je nnt dapat 'surat cinta'. Then, baru nampak my bro. Salam lebih kurang and terus kiteorg balik. My bro pun terus balik ke Ipoh. He'll be coming to our Kenduri this Saturday. So, masa tuh bolehlah cite panjang2. On the way balik tuh, my hubby took the wrong turn (credit to me yg salah bg direction). Kiteorg terpaksa lalu jalan lama. so, instead of 15minutes travel dah jadi 2 hours (includes singgah solat Maghrib).

0 thoughts: